تولیدکننده بادام زمینی شور آجیلی

بادام زمینی سرشار از آنتی اکسیدان است که سلول ها را از بیماری های قلبی و سرطان محافظت می کند. بادام زمینی همچنین حاوی مقادیر زیادی پروتئین و چربی اشباع نشده است. برخی مطالعات نشان داده اند که مواد مغذی موجود در بادام زمینی شور از جمله اسید فولیک، فیتواسترول ها، اسید فیتیک (اینوزیتول هگزافسفات) و رسوراترول ممکن است اثرات ضد سرطانی داشته باشند.

تولیدکننده بادام زمینی شور آجیلی

بیشتر بخوانید:

مقایسه خواص بادام زمینی شور با خام

مقایسه خواص بادام زمینی شور با خام بادام زمینی سرخ شده و نمکی سرشار از سدیم است.
خوردن بادام زمینی شور به عنوان بخشی از رژیم غذایی متعادل خطری برای بدن ندارد.
بادام زمینی شور هم مانند بادام زمینی خام به همان اندازه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و املاح مورد نظر برای بدن می باشد.
بادام زمینی های شور فقط سدیم بالاتری دارند و حاوی مقادیر زیادی پلی فنول می باشند؛ خانواده ای از مواد شیمیایی که معمولاً در غذاها یافت می شوند و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی هستند.
به طور کلی رژیم غذایی سرشار از سدیم می تواند فشار خون را افزایش داده و به نوبه خود خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی (سکته قلبی و سکته مغزی) را افزایش دهد.
با این حال برخی تحقیقات جدید نشان داده است كه افرادی که از بادام زمینی شور می خورند نسبت به افرادی که بادام زمینی خام استفاده می کنند افزایش فشار خون بیشتری ندارند.
علت این امر ممکن است به علت وجود تمام مواد مغذی سالم موجود در بادام زمینی مانند (چربی های سالم، آرژنین، فیبر، آنتی اکسیدان ها، ویتامین E، مس، منگنز، سلنیوم و پلی فنول ها) باشد که اثرات منفی نمک را جبران می کنند و از آنجایی که مردم طعم بادام زمینی شور را بیشتر دوست دارند به احتمال زیاد بادام زمینی را جایگزین سایر میان وعده های ناسالم می کنند و بادام زمینی شور را بیشتر مصرف می کنند.
بیشتر چربی های موجود در بادام زمینی چربی های منفرد و اشباع نشده هستند و در بدن انسان کلسترول بد خون «LDL» توسط کلسترول غیراشباع که به کلسترول خوب یا «HDL» معروف است از دیواره شریان ها حذف می شود و مانع از انسداد عروق و رگ ها می شود.
کلسترول خوب در روغن های گیاهی و مخصوصا بادام زمینی به وفور یافت می شود.
مطالعات مشاهده ای متعددی نشان داده اند که خوردن بادام زمینی فواید زیادی برای سلامت قلب با خود به همراه دارد؛ بنابراین شما می توانید از آجیل شور به عنوان یک میان وعده خوشمزه و سالم به جای میان وعده های ناسالم استفاده کنید و لذت ببرید.

فروش ویژه بادام زمینی شور بسته بندی

فروش ویژه بادام زمینی شور بسته بندی
بادام زمینی شور در بسته بندی های شکیل و مناسب و به صورت عمده موجود است.
بادام زمینی شور را باید در یک ظرف محکم و یا بسته بندی مناسب در یخچال یا فریزر نگهداری کنید زیرا قرار گرفتن بیش از حد در معرض گرما، رطوبت یا نور باعث سفت شدن آنها می شود.
بادام زمینی شور را همچنین می توانید در یک مکان تاریک و خنک نگه دارید اما نگه داشتن آنها در یخچال باعث ماندگاری آنها تا حدود 9 ماه می شود.
اگرچه محدود کردن میزان سدیم برای سلامتی بسیار مهم است اما در مورد میزان سدیم در بادام زمینی شور خیلی نگران نباشید.
به گفته یکی از محققان دانشگاه ایالتی کلرادو هر اونس از بادام زمینی شور حاوی فقط 98 میلی گرم سدیم است که باعث می شود آن را به یک غذای کم سدیم تبدیل کند.
تولید بادام زمینی شور در بسته بندی های بهداشتی و مناسب در حجم عمده برای خریداران این محصول صورت می گیرد.
برای آگاهی از قیمت روز بادام زمینی آجیلی با کارشناسان مربوطه در این سایت تماس بگیرید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.