تولید کننده بادام زمینی شور شده مناسب آجیل

امروزه تولید کننده بادام زمینی شور شده اقدام به تولید انواع مختلفی از این محصولات نموده است. شما می توانید برای تهیه این محصول به آسانی و بدون هیچ دردسری تنها از طریق همین سایت اقدام به تهیه این محصول نمایید.

تولید کننده بادام زمینی شور شده مناسب آجیل

بیشتر بخوانید:

میزان کالری بادام زمینی شور

میزان کالری بادام زمینی شور

بادام زمینی آجیلی یکی از انواع خوراکی های بسیار لذیذ بوده که به عنوان یک آجیل مقوی مورد استفاده قرار دارد. به طور کلی می توان گفت این محصول دارای میزان بسیار کمی از کالری بوده و به همین دلیل نیز استفاده از آن سبب تامین بسیاری از مواد مورد نیاز بدن شده و از چاقی توده ای برای شما جلوگیری خواهد کرد.

در واقع این محصول به عنوان یک منبع فوق العاده از پروتئین و فیبر بوده که تا حد زیادی این مواد را برای بدن تامین خواهد کرد. مصرف روزانه بادام زمینی موجب پایین آمدن کلسترول خون شده و به این ترتیب موجب سلامتی قلب خواهد شد. به بیانی باید گفت مصرف روزانه 40 گرم از این خوراکی به میزان 237 کیلو کالری انرژی برای شما تامین خواهد کرد.

امروزه تحقیقات بسیاری نشان داده است که مصرف بادام زمینی سبب پایین آمدن توده بدنی خواهد شد. از جمله دلایل این امر می توان میزان چربی های مفید و پروتئین و فیبر فراوان موجود در آن اشاره نموده که می تواند به شما احساس سیری را برساند و از پرخوری جلوگیری نماید.از جمله مهمترین ویتامین ها و مواد عالی موجود در این دانه های جادویی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مس؛ این ماده اساسی در بادام زمینی به وفور یافت می شود که مصرف آن می تواند سبب افزایش قدرت سیستم ایمنی شود و از بیماری های قلبی جلوگیری نماید.
  • ویتامین ای؛ این ویتامین نیز یکی از آنتی اکسیدان های قوی بوده که با رادیکال های آزاد در بدن مبارزه کرده و سبب تقویت بدن می شود.
  • تیامین؛ این ماده به عنوان ویتامین ب یک شناخته می شود که تاثیر فراوانی روی سیستم عصبی بدن دارد.
  • فسفر؛ بادام زمینی یکی منابع مهم تامین فسفر بوده که نقش مهمی در رشد و نگهداری از بافت های بدن تان دارد. 

خرید ویژه بادام زمینی شور شده بسته بندی

خرید ویژه بادام زمینی شور شده بسته بندی بادام زمینی به عنوان یکی از خوراکی های لذیذ و مقوی بوده که مصرف روزانه آن می تواند سبب تامین بسیاری از مواد مغذی برای بدن شما شود. در حال حاضر بادام زمینی بسته بندی شور، در بسته های شیک و زیبا و با کیفیت مرغوب در مرکز معتبر فروش این محصول عرضه می شود.

قیمت این مجصول نیز نسبت به خواص شگفت انگیزی که دارد، بسیار ارزان می باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.