خرید از بزرگ ترین تولید کننده بادام زمینی خام در شمال کشور

یکی از بزرگ ترین تولید کننده بادام زمینی در کشور ما شهرستان آستانه اشرفیه در شمال کشور و در استان گیلان می باشد. همانطور که میدانید شهر آستانه اشرفیه با تولید انواع بادام زمینی باکیفیت همچنان رتبه ای یک تولید بادام زمینی را دارد و نیاز بسیاری از بازار های کشور را به تهیه و خرید بادام زمینی برطرف می سازد. برای اینکه بهتر با قیمت ها و کیفیت انواع بادام زمینی این منطقه آشنا شوید کافیست با ما در تماس باشید.

تولید کننده بادام زمینی

بیشتر بخوانید:

 

خرید بادام زمینی آستانه اشرفیه

تولید کننده بادام زمینی
تولید کننده بادام زمینی

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم بهترین و بزرگ ترین تولید کننده بادام زمینی کشور شهرستان آستانه اشرفیه می باشد. این شهر با تولید بادام زمینی باکیفیت در این منطقه همچنان مشتریان بزرگی را برای تهیه بادام مورد نیازشان در داخل و خارج کشور دارد. بادام زمینی های آستانه اشرفیه با داشتن روغن و همچنین طعم بسیار عالی می تواند نیاز بازار را به تهیه و خرید بادام زمینی درجه یک و مرغوب برطرف سازد و همین امر سبب شده برای صادرات این محصول به کشور های همچوار بسیار شرایط مناسبی در شهرستان به وجود بیاید.

عموم بادام زمینی های تولید شده در آستانه اشرفیه بادام های تولید شده در این شرهستان می باشند و در شکل های زیر تولید می شوند.

بادام زمینی برشته

  1. بادام زمینی باغلاف
  2. بادام زمینی بدون غلاف
  3. بادام زمینی بدون نمک
  4. بادام زمینی بدون پوست
  5. بادام زمینی متوسط
  6. بادام زمینی ریز

بادام زمینی خام

  1. بادام زمینی باغلاف
  2. بادام زمینی بدون غلاف
  3. بادام زمینی متوسط
  4. بادام زمینی ریز

صادرات بادام زمینی آستانه اشرفیه

تولید کننده بادام زمینی
تولید کننده بادام زمینی

یکی از راه های فروش بیشتر بادام زمینی در کشور صادرات محصولات باکیفیت تولید شده می باشد که در شمال کشور هر ساله تولید و روانه بازار های مختلف شده است. بادام زمینی آستانه اشرفیه با داشن کیفیت بسیار بالا برای صادرات به کشور های دیگر بسیار مناسب بوده و به همین جهت شرکت های مختلف برای صادرات این محصول اقدام کرده اند و کشور های متفاوتی نیز مقصد خرید این محصول بوده اند. از کشور های وارد کننده بادام زمینی ایرانی و آستانه اشرفیه می توان به کشور های زیر اشاره نمود.

  • روسیه
  • امارات
  • ترکیه
  • عراق
  • کویت
  • عمان

تولید کننده بادام زمینی باکیفیت در شمال کشور

فروش بادام زمینی پوست کنده
فروش بادام زمینی پوست کنده

اگر شما نیز یکی از مصرف کنندگان عمده و یا جزئی بادام زمینی در کشور ما باشید حتماٌ به دنبال خرید بادام زمینی باکیفیت بوده و هستید و برای خرید بهتر به دنبال یک تولید کننده بادام زمینی به صورت عمده با قیمت مناسب خواهید بود. در شرکت اسپارود با تولید انواع بادام زمینی های ایرانی توانسته ایم بادام با کیفیت و درجه یکی را تولید و با قیمت های بسیار مناسب روانه بازار نماییم. از این رو مشتریان عزیز می توانند با تماس با مشاورین ما و همیچنین ثبت درخواست خود خود برای خرید و تهیه لیست قیمت های بادام زمینی ایرانی ابتدا از کیفیت محصولات ما اطمینان یابند و سپس با قیمت های مناسب ما برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان عمده بادام زمینی بیشتر آشنا شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر کفیست با ما در تماس باشید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.