خرید بادام زمینی عمده ایرانی با قیمت مناسب به صورت خام و برشته

حرید بادام زمینی عمده
حرید بادام زمینی عمده

برای خرید بادام زمینی عمده ایرانی با قیمت های بسیار مناسب شما کافیست مراکز فروش عمده این محصول را بشناسید. بادام زمینی های ایرانی عموماٌ به صورت خام و برشته شده مخصوص اجیل روانه بازار می شوند که هر کدام مصرف کنندگان مختلفی دارند و به همین جهت قیمت های و نحوه عرضه آنها بسیار متفاوت می باشند. شما نیز جنانچه نیاز مند خرید مناسب بادام زمینی ایرانی با قیمت مناسب را دارید کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا ابتدا از قیمت های روز بادام زمینی های ایرانی مطلع و سپس بهترین آنها را خریداری نمایید. شرکت اسپارود تولید کننده انواع برنج و بادام زمینی ایرانی و عرضه کننده انواع محصولات شمال کشور در آستانه اشرفیه است که با سابقه درخشان و همچنن عرضه مستقیم محصولات خود می تواند نیاز بسیاری از مصرف کنندگان را برطف سازد.

خرید بادام زمینی عمده باغلاف از کجا صورت بگیرد بهتر است؟

انواع بادام زمینی برشته
انواع بادام زمینی برشته

بادام زمینی های ایرانی عموماٌ توسط کشاورزان به صورت باغلاف و خام روانه بازار می گردند و به همین جهت شما نمونه های با غلاف آنها را بیشتر از سایر نمونه ها مشاهده می کنید. اما عموم مصارف بادام زمینی آستانه اشرفیه و یا بادام زمینی پارس آباد به صورت خام و با غلاف نیست و بسیاری از شرکت ها به دنبال فراورده های بادام زمینی به صورت های گوناگون دیگر هستند. فراوری بادام زمینی خود موارد خاص و ترفند های منحصری دارد و به همین جهت شما نیز برای مصارف خود باید دقت نمایید که از چه نوع و چه کیفیتی از بادام زمینی ها استفاده می نمایید تا بادام مناسب برای مصرف خود را تهیه و خریداری نمایید. در ادامه به مصارف مختلف بادام زمینی اشاره خواهیم نمود اما اینجا می خواهیم به این نکته اشاره نماییم که در بازار چه نوع از بادام زمینی ها تولید و عرضه می شوند.

بیشتر بخوانید:

انواع بادام زمینی های موجود در بازار

بادام زمینی های خام

  1. بادام زمینی باغلاف
  2. بادام زمینی بدون غلاف
  3. بادام زمینی بدن پوست
  4. بادام زمینی متوسط
  5. بادام زمینی ریز
  6. بذر بادام زمینی

بادام زمینی های برشته

  1. بادام زمینی باغلاف
  2. بادام زمینی بدون غلاف
  3. بادام زمینی بدون پوست
  4. بادام زمینی متوسط
  5. بادام زمینی ریز
  6. بادام زمینی خلال

 

بهترین عمده فروشی بادام زمینی آستانه اشرفیه کجاست؟

در شهرهای شمالی به دلیل تولید بالای بادام زمینی و کشت اصلی مردم این نواحی عمده فروشی های فراوانی برای خرید و فروش انواع بادام زمینی اقدام می نمایند و به همین جهت شما می توانید مراکز مختلفی را در این مناطق مشاهده نمایید اما قیمت ها و نوع تولید آنها می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. برای مثال فراوری بادام زمینی به صورت بادام زمینی های پوست کنده کار بسیار تخصصی می باشد که برای همه این مراکز قابل انجام نیست و در برخی از این مراکز تولید انوع بادام زمینی را شاید نتوانند صورت بگیرند. برای همین شما باید بهترین عمده فروش بادام زمینی را در شهرستان آستانه اشرفیه پیدا کنید تا بادام زمینی های باکیفیتی را برای شما تهیه و تولید نمایند. ما در ادامه یکی از بهترین تولید کنندگان بادام زمینی را به شما معرفی خواهیم نمود. حال اگر شما بخواهید بهترین بادام زمینی برشته یا خام را تهیه و خریداری نمایید باید حتماٌ بدانید چه محصولی و با چه کیفیتی می خواهید.

خرید بادام زمینی خام آستانه
خرید بادام زمینی خام آستانه

قیمت خرید بادام زمینی عمده فله از کشاورزان چقدر است؟

برای تولید محصولات کشاورزی یکی از مهمترین دلایل در قیمت مصرف کننده می تواند قیمت خرید محصول از کشاورزان باشد. به همین جهت شما اگر بتوانید خرید مناسبی از کشاورزان نیز داشته باشید می توانید قیمت بهتری از بادام زمینی و محصول نهایی را داشته باشید. اما قیمت انواع بادام زمینی های ایرانی در زمان برداشت کشاورزان به شرح زیر می باشد که برای شما خوهیم گذاشت. اما خرید بادام زمینی های باغلاف از کشاورزان می تواند نیاز بسیاری از تولید کنندگان را به خرید بادام زمینی عمده ایرانی خام برطرف سازد. اما نکته دیگر قبل از خرید مناسب و عمده بادام زمینی فراوری شدن بادام است که در بسیاری از تولید کنندگان نیاز دارند که این محصول به صورت کاملاٌ فراوری شده تحویل مشتریان شده باشد. به همین جهت قیمت های این محصولات می توانند بسیار با یکدیگر متفاوت باشند.

قیمت خرید انواع بادام زمینی

قیمت خرید انواع بادام زمینی ایرانی از کشاورزان به شرح زیر می باشد اما در بسیاری از فصول سال می تواند این قیمت خرید متفاوت باشد. به دلیل اینکه شرایط هز فصل متفاوت از یکدیگر می باشند ما به صورت کلی به شما دلایل تغییز قیمت بادام زمینی را بیان می کنیم تا شما بهتر بتوانید خریدتان را انجام دهید. از دلایل مهم نوسانات قیمت خرید بادام زمینی از کشاورزان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مقدار برداشت مناسب بادام زمینی در سال
  2. وجود بادام زمینی های خارجی ارزان قیمت
  3. نوسان در مصرف بادام زمینی در فصل های مختلف
  4. عرضه بادام زمینی برداشت شده در ابتدای فصل
  5. وجود بادام زمینی مازاد بدون فراوری
  6. نداشتن شرایط نگهداری مناسب بادام برای همه کشاورزان

اما قیمت خرید بادام زمینی از کشاورزان نیز در سال 98 به شرح زیر می باشد.

نوع بادام زمینی                             شهریور               مهر             آبان             آذر               دی                  بهمن              اسفند

بادام زمینی آستانه اشرفیه                     10000              12000         12500        11000           14000               14000       18000 تا 20000

بادام زمینی پارس آباد                            ——–                7000         8000        12000            14000               15000       16000 تا 18000

بادام زمیمی مینو دشت                          ——-                6500          7500        8000             10500               13500        ————–

فروش و پخش انواع بادام زمینی خام و برشته ایرانی در سراسر کشور

حال که با قیمت های روز بادام زمینی ایرانی آشنایی بیشتری پیدا کردید شاید این موضوع به ذهنتان برسد که برای تولید به صرفه تر می توانید از کشاورزان خرید نمایید تا محصول تولید شده ای شما دارای قیمت بسیار مناسب تری باشد. اما این موضوع همیشه صدق نخواهد کرد و برخی از اوقات شما دچار مشکل نیز خواهید شد. برای مثال برای تهیه یک بادام زمینی فراوری شده و با کیفیت شما نمی توانید به کشاورزان مراجعه کنید زیرا این کار سبب تهیه بهتر بادام زمینی برای شما نخواهد شد. برای اینکه بهترین بادام زمینی های تولید شده در شمال کشور را بهتر و بیشتر مورد برسی قرار دهید ما اقدام به یک فروش اینترنتی در سطح فضای محازی نموده ایم که مشتریان با دیدن و برسی کیفیت محصولات تولید شده از سوی کشاورزان راحت تر و بهتر بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند. برای اینکه شما از این شرایط شرکت ما بیشتر اطلاعات کسب کنید کافیست با ما در تماس باشید.

فروش بادام زمینی ارزان
فروش بادام زمینی ارزان

خریداران بادام زمینی کدام مراکز هستند؟

عموماٍ خریداران بادام زمینی در سراسر کشور از صنف ها و مصارف مختلفی هستند که به دنبال خرید بهتر بادام زمینی خود می باشند. به همین جهت شما نمیتوانید یک صنف مثلاٌ آجیل و خشکبار را خریدار اصلی بادام زمینی در کشور نام گذاری نمایید. این در حالی است که بزرگترین مصرف کنندگان بادام زمینی در کشور تولید کنندگان و کارخانه جات بزرگ تولیدی نیز می باشند. اما اگر بخواهیم صنوفی را که درگیر تولید بادام زمینی هستند و می توان آنها را به عنوان مصرف کنندگان بادام زمینی نیز بیان نمود را به شما معرفی کنیم می توانید به موارد زیر اشاره نماییم.

  • آجیل و خشکبار
  • تولید کنندگان مواد غذایی
  • تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی
  • تولید کنندگان مواد اولیه
  • مصرف کنندگان خانگی بادام زمینی

 

محصولات متنوع ما همچون بادام زمینی درجه یک و فندق را بیشتر بشناسید

شرکت اسپارود با تولید انواع خشک بار و همچنین محصولات جانبی آن توانسته در سال های اخیر رشد به سزایی در تولید و افزایش کیفیت بادام زمینی در کشور داشته باشد. این در حالی است که شرکت اسپارود با تولید انواع بادام زمینی درجه یک و همچنین فندق اعلای شمال کشور می تواند نیاز بسیاری از مصرف کنندگان را به بادام زمینی برطرف سازد. برای مثال قرارداد با شرکت های بزرگ تولید کننده فراورده های غذایی نشان گر این مدعاست و شرکت اسپارود یکی از افتخارات خود را همکاری داشت با این شرکت ها می داند. چنانچه شما نیز نیاز به خرید عمده بادام زمینی ایرانی و یا خارجی دارید کافیست با ما در تماس باشید تا با مشاوره های رایگان بتوانیم نیاز شما را برطرف سازیم. شرکت اسپارود افتخار دارد که اولین تولید کننده بادام زمینی سفید شده ایرانی با دستگاه های مدرن ایرانی بوده است که همین نشان گر عبور از عرصه های تولید بادام زمینی در کشور می باشد.

برای ارتباط با دفتر فروش ما می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید و یا با مراجعه حضوری به دفتر شرکت به صورت مستقیم با ما همراه شوید.

 

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.