فروش فوق العاده کره بادام زمینی بسته بندی

کره بادام زمینی خالص خواص بسیار متعددی دارد.

کره بادام زمینی  دارای کالری نسبتا بالایی است اما در کنار این کالری بالا ویتامین ها و پروتئین ها و مواد مغذی فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید:

کره بادام زمینی بسته بندی با بهترین کیفیت و کمترین مواد افزودنی برای مشتریانی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند حاضر و در دسترس است.

فروش فوق العاده کره بادام زمینی بسته بندی

میزان کالری کره بادام زمینی

میزان کالری کره بادام زمینی برای بادام زمینی همانند دیگر مواد مغذی چربی دارای کالری بالایی هست به طور میانگین حدود دو قاشق کره بادام زمینی ۱۹۰ کالری دارد اما در همین دو قاشق به بدن ما بسیاری از مواد مفید از جمله ویتامین ها و پروتئین ها می رسد.

این زمینی مانند دیگر مغزها حدود ۵۰ درصد وزنش را چربی و بقیه عمر به طور تقریبی و نوسازی پروتئین و کربوهیدرات همراه با فیبر است چربی های بادام زمینی اشباع نشده هستند این همان چربی است که با سطح سالم لیپیدهای خون مرتبط است یک سوم چربی های آن چربی های غیر اشباع است است که کاملاً در بادام زمینی از اسید چرب امگا شش تشکیل شده است حدود ۱۴ درصد چربی آن به طور طبیعی اشباع شده هستند.

اسید چرب تک زنجیره‌ای و پروتئین موجود در کره بادام زمینی باعث میشود که بعد از خوردن آن احساس سیری کنیم برای همین استفاده از این کره بادام زمینی همراه با نان تست و یک سیب می تواند باعث جلوگیری از پرخوری شما شود اما لازم به ذکر است که همیشه در تمامی موارد میانه روی کنید بهترین مقدار برای مصرف کره بادام زمینی است. که این امر باعث کاهش وزن می شود.

از دیگر فواید کره بادام زمینی می توان به کاهش خطر ابتلا به دیابت اشاره کرد همچنین پروتئین و اسیدهای چرب موجود در کره بادام زمینی باعث تقویت انرژی میشود و باعث پایدار نگه داشتن قند خون از افت ناگهانی آن جلوگیری می کند.

کره بادام زمینی برای حفظ سلامت ماهیچه و اعصاب بسیار مناسب است به دلیل منظم منیزیم که از مواد معدنی ضروری بدن است و باعث تقویت بدن میشود باعث استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها و حفظ سلامت دستگاه عصبی می شود.

خرید کره بادام زمینی بسته بندی ارگانیک

خرید کره بادام زمینی بسته بندی ارگانیک خرید کره بادام زمینی بهداشتی و ارگانیک این اطمینان را به ما می دهد که مواد افزودنی ندارد و ارگانیک است.

توجه داشته باشید که برای خرید کره بادام زمینی به دنبال محصولاتی باشید که طبیعی و چربی و شکر افزوده نداشته باشند یا مقدار آنها بسیار کم باشد.

با خرید از ما این اطمینان را داشته باشید که محصولات کاملا ارگانیک بوده است و هیچ‌گونه مواد افزودنی، شکر و چربی به محصولات اضافه نشده است.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.