فروش ویژه بادام زمینی خام آستانه اشرفیه

بادام زمینی به عنوان یک مغز خوراکی با ارزش غذایی بالا و غنی از مواد مفید و مورد نیاز بدن همیشه جز پر مصرف ترین محصولات خشکبار و آجیل محسوب می گردد. بادام زمینی داری پروتئین و کالری بوده و انرژی مورد نیاز بدن را نیز تامین می نماید. فواید این محصول بی شمار بوده به دو شیوه خام و بو داده مورد استفاده قرار می گیرد. در کشور ما بادام زمینی آستانه اشرفیه از شهرت خاصی برخوردار بوده و قسمت عظیمی از نیاز بازار را پوشش داده و حتی به سایر کشور ها نیز صادر می شود. 

فروش ویژه بادام زمینی خام آستانه اشرفیه

بیشتر بخوانید:

بادام زمینی آستانه اشرفیه چه ویژگی هایی دارد؟

بادام زمینی آستانه اشرفیه چه ویژگی هایی دارد؟ بادام زمینی خام آستانه معمولا هم به صورت با پوسته و هم به شکل دانه های پوست کنده به فروش می رسند. این دانه های روغنی در گیلان به ویژه شهرستان آستانه اشرفیه به دلیل آب و هوای مناسب و خاک جلگه ای این منطقه با مرغوب ترین کیفیت کشت و پرورش می یابد و روانه بازار مصرف می شود. لازم به ذکر است که حدود نود درصد از میزان نیاز و تقاضای بازار به این محصول از بادام زمینی های تولید شده در آستانه ی اشرفیه تامین می گردد. 

از مهم ترین و بارز ترین ویژگی های بادام زمینی آستانه می توان به دانه های درشت این محصول اشاره نمود که اکثرا دارای طعم دلنشین و متمایل به شیرین می باشد. این محصول سرشار از ویتامین بوده و برای تقویت پوست و مو و همچنین کاهش وزن، تنظیم قند خون و بسیاری موارد دیگر مفید بوده است. 

خرید بادام زمینی آستانه اشرفیه یک کیلویی

خرید بادام زمینی آستانه اشرفیه یک کیلویی در بازار های خرید فروش انواع بادام زمینی کیلویی و بسته ای به فروش می رسد خریداران با توجه به میزان مصرف  نیاز خود می توانند به اندازه مورد نظر محصول را به صورت تازه تهیه و خریداری نمایند. 

از آن جایی که بادام زمینی آستانه از طرفداران بسیاری در جای جای کشورمان و حتی کشور های همسایه برخوردار بوده، بسیار از مشتریان و خریداران عمده که اکثرا صاحبان صنایع (شکلات سازی و تهیه انواع کره بادام زمینی و از این قبیل محصولات) و فروشگاه ها و مراکز فروش خشکبار و … می باشند، خواهان خرید کلی و انبوه این محصولات بوده تا بتوانند هم نیاز مرکز خود را تامین نمایند و هم اینکه خرید های کلی بیشتر به صورت مستقیم انجام می پذیرد و این امر سبب ارتباط بدون واسطه با تولید کننده می گردد، لذا خریداران علاوه بر اطمینان از کیفیت محصولات و سفارشات خود، از قیمت واقعی و بسیار مناسب بهره مند می گردند و کوتاه کردن دست واسطه از جریان بازار سبب سود مطلوب برای تولید کننده و خریدی مقرون به صرف برای فروشندگان، صاحبان صنایع و در نهایت مصرف کنندگان می شود. 

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.