فروش گسترده بادام زمینی تازه آستانه اشرفیه

امروزه از دسته محصولات عمده غذایی و از جمله خشکبارها و آجیل ها می توان به بادام زمینی اشاره نمود که دارای انواع مختلفی است که بادام زمینی آستانه اشرفیه از این نوع بوده و نیز خود دارای گونه های متفاوتی است که در بازار با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به صورت عمده عرضه می شوند.

فروش گسترده بادام زمینی تازه آستانه اشرفیه

بیشتر بخوانید:

کیفیت بادام زمینی آستانه اشرفیه چگونه است؟

کیفیت بادام زمینی آستانه اشرفیه چگونه است؟

کشاورزان و نیز تولید کنندگان زیادی در این شهرستان وجود دارند که اغلب به تولید این نوع محصول با پوست پرداخته که سبب اشتغالزایی و نیز درآمد و سود فراوان برای امرار معاش مردم این منطقه گردیده است.

امروزه از این گونه از محصول عمده به اکثر کشورهای دنیا از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان و دیگر کشورها صادر می شوند که صادرات نقش عظیمی در اقتصاد کشور را ارائه می دهند و همچنین از این نوع محصول با ارزش غذایی جهت  فراورده های مختلفی از جمله ادویه، مواد دارویی، مواد پودری و کره گیاهی استفاده های زیادی می شوند که به اکثر بازارهای داخلی و خارجی با کیفیت مرغوب ارسال می شوند که دارای اهمیت زیادی می باشند.

 بادام زمینی با پوست در نوع خود منحصر به فرد و نیز از محبوبیت بسیاری در بین افراد و مشتریان برخوردار هستند که برای خرید این گونه از محصولات غذایی با ارزش و مفید می توان آن را به صورت فله ای در بسته بندی های شکیل و زیبا خریداری نمود.

علاوه بر کیفیت این نوع محصول عواملی مانند: تنوع در نوع بسته بندی ها و نیز طعم های مختلف سبب تعیین قیمت بادام زمینی در کشور می باشد که به صورت های گوناگونی مانند: بادام زمینی خلال، پودر و کره بادام زمینی در بازار با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب به صورت عمده به فروش می رسند.

تولید بادام زمینی با پوست آستانه اشرفیه

تولید بادام زمینی با پوست آستانه اشرفیه

آستانه اشرفیه یکی از شهرهای شمالی ایران محسوب می شود که دارای زمین های حاصلخیز و شرایط آب و هوایی مناسب برای محصولات کشاورزی از جمله بادام زمینی با پوست است که دارای رونق فراوان و نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

سالیانه تعداد زیادی از این نمونه از محصول غذایی با ارزش با تعداد حجم و تناژ بالا و نیز با تعداد سفارشات بالا با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند که مشتریان و مصرف کنندگان زیادی را به همراه دارد.

رونق بادام زمینی در آستانه اشرفیه به دلیل کیفیت عالی و مرغوب بالا گرفته و این محصول جزء پرفروش ترین محصول صادراتی است که از شهرت جهانی بالایی برخوردار است.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.