نماینده فروش بادام زمینی درجه یک خام

در این مقاله می خواهیم درباره ی بادام زمینی درجه یک صحبت کنیم، و از ویژگی های مختلف آن بگوییم، اگر شما هم طرفدار بادام زمینی هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

نماینده فروش بادام زمینی درجه یک خام

بیشتر بخوانید:

مصرف بادام زمینی برای چه افرادی مضر است؟

مصرف بادام زمینی برای چه افرادی مضر است؟

 یکی از مهمترین سموم مرتبط با بادام زمینی قالب است که آفلاتوکسین تولید می کند.  آفلاتوکسین یک ماده سرطان زا شناخته شده است که با سرطان کبد ارتباط دارد، آفلاتوکسین باعث ایجاد احتقان در کبد می شود، و ممکن است به طور بالقوه مانع عملکردهای مهم آن از جمله سم زدایی و چربی سوزی شود.

 چرا بادام زمینی آنقدر مستعد سموم است؟  آن ها در واقع حبوبات هستند نه آجیل، در حالی که آجیل ها دارای پوسته محافظ سخت هستند، ( به پوسته های گردو فکر کنید، شکستن آنها چقدر دشوار است! )  حبوبات  یک غلاف نرم و قابل نفوذ دارند، بادام زمینی نیز به دلیل اینکه جزئی از سیستم ریشه گیاه هستند، در زیر زمین با یک غلاف قابل نفوذ رشد می کنند و جالب است بدانید اگر شرایط مناسب باشد، و رطوبت و گرمای مناسب وجود داشته باشد، بادام زمینی می تواند در حین  ذخیره سازی، حمل و نقل  یا حتی در  قفسه های فروشگاه های مواد غذایی  نیز رشد کند.

 همچنین بادام زمینی به عنوان یکی از رایج ترین آلرژی های غذایی برای انسان ذکر شده است، در بعضی افراد  آلرژی بادام زمینی  آنقدر شدید است، که که حتی تنفس هوای آلوده به مقدار کمی  گرد و غبار بادام زمینی  یا خوردن غذاهای تولید شده در یک کارخانه که  بادام زمینی نیز پردازش  می شود، کافی است تا آنافیلاکسی را تهدید کننده زندگی کند.

 بادام زمینی  به همراه سایر حبوبات مانند  سویا. حاوی مواد مغذی  ضد ماده ای  هستند، که به عنوان  لکتین  شناخته می شوند  لکتین ها  پروتئین های چسبنده ای هستند، که در بسیاری از مواد غذایی از جمله  حبوبات  یافت می شوند،  آن ها به عنوان یک استراتژی اولیه در برابر  آفات  در گیاه خدمت می کنند،  چسبندگی  و  ساختار  لکتین ها  هضم آن ها را تقریبا غیرممکن می کند، آن ها همچنین به قند های موجود در سلول های بدن انسان متصل شده، و منجر به  پاسخ ایمنی  و  التهاب  می شوند، آن ها همچنین ممکن است در مدیریت وزن دچار خرابکاری شوند، زیرا نشان داده شده است که  لکتین ها  رفتارهای  انسولین  را در بدن انسان تقلید می کنند،  بعضی از سبزیجات همچنین حاوی لکتین هستند، اما  ژورنال تغذیه بالینی آمریکایی  یادآور می شود که سطح لکتین حتی در بین همان سبزیجات متفاوت است، و لکتین های سبزیجات از نظر خوراکی سمی نیستند.

 

خرید بادام زمینی درجه یک پوست کنده

خرید بادام زمینی درجه یک پوست کنده

بادام زمینی در بازار به صورت های مختلفی به فروش میرسد، مانند : ‌بادام زمینی خام،  بادام زمینی پوست کنده،  بادام زمینی بو داده و… که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.