پخش مستقیم بادام زمینی درشت مخصوص روغن گیری

یکی پرطرفدار ترین خشکبار ها بادام زمینی است،که ما بیشتر آن را در ظرف آجیل شب عید مشاهده می کنیم.جدا از مصرف این محصول به صورت خشکبار می توان از آن در زمینه تولید روغن نیز استفاده کرد.بادام زمینی مخصوص روغن گیری  دارای مقدار قابل توجهی روغن است.که از آن می توان در زمینه های زیادی استفاده کرد.

پخش مستقیم بادام زمینی درشت مخصوص روغن گیری

بیشتر بخوانید:

بهترین خواص روغن بادام زمینی خوراکی

بهترین خواص روغن بادام زمینی خوراکی خواص استفاده از روغن بادام زمینی؛

۱-رفع موخوره: یکی از مشکلاتی که افراد خصوصا بانوان با مو های خود دارند موخوره است،این مشکل که بر اثر دلایلی مانند استفاده زیاد از اتو مو،سفت بستن مو،خشکی زیاد و..ایجاد می شود،نه تنها ظاهر بدی دارد بلکه از رشد مو جلوگیری می‌کند.روغن بادام زمینی می تواند به رفع این مشکل کمک کند.

۲-مرطوب کردن پوست:خشکی و پوسته‌پوسته شدن پوست یکی از مشکلات پوستی است که افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند.استفاده از کرم های مرطوب کننده خوب است اما به دلیل داشتن مواد شیمیایی در دراز مدت می تواند تاثیر بدی روی پوست داشته باشد.این مشکل معمولا در فصل های سرد سال بیشتر تشدید می‌شود،استفاده از روغن بادام به روی پوست می تواند از این مشکل جلوگیری کند و در صورت بروز آن را درمان کند،البته قبل از استفاده حتما آن را به روی قسمت کوچک پوست خود امتحان کنید تا حساسیت نداشته باشید.

۳-آبرسانی و حفظ رطوبت مو:پس از حمام معمولا موها بسیار نرم هستند اما به محض خشک شدن مو حالت زبر و خشکی به خود می گیرد،با مصرف روغن بادام پس حمام می توانید به رفع خشکی مو،ایجاد رطوبت به روی پوست خود کمک کنید.

۴- افزایش رشد مو:افرادی که به دنبال رشد بهتر مو های خود هستند می توانند از روغن بادام استفاده کنند.

۵-رفع یبوست:یبوست مادر بیماری هاست. روغن بادام زمینی خوراکی مانند یک ملین رفتار می کند و به رفع یبوست کمک می کند.

۶-افزایش شیر در مادران: ماساژ سینه ها با روغن بادام می تواند سبب افزایش جریان خون در آن ها و در نتیجه تقویت و افزایش شیر مادر شود.

۷-بیماری های قلبی:مشکلات قلب و عروق جز بیماری های غیر واگیر هستند،روغن بادام به تقویت عضله های قلب کمک و از این مشکل جلوگیری می کند.

قیمت مناسب بادام زمینی مخصوص روغن گیری

قیمت مناسب بادام زمینی مخصوص روغن گیری بادام زمینی درشت را طی فرایندی برای روغن گیری آماده می کنند.در این کار تجهیزات مدرن بسیار کمک کننده خواهد بود چرا که اینگونه فرایند روغن گیری با رعایت اصول بهداشتی صورت می گیرد.این مجموعه در تلاش است تا بادام زمینی های مرغوب که کاملا مخصوص روغن گیری هستند را با کیفیت و قیمت عالی در اختیار مصرف کننده قرار دهند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.