تامین کننده عمده بادام زمینی خارجی تازه

چرا حجم قابل توجهی از نیاز بازار داخلی از طریق واردات انواع بادام زمینی خارجی تامین می شود؟ تامین کننده های عمده از چه روش هایی جهت واردات ارقام تازه و مرغوب این محصول استفاده می کنند؟ در این مقاله به بررسی تفاوت های انواع بادام زمینی و نوسانات بازار خرید و فروش آن خواهیم پرداخت.تامین کننده عمده بادام زمینی خارجی تازه

مقایسه بهترین بادام زمینی ایرانی با خارجی

مقایسه بهترین بادام زمینی ایرانی با خارجی  بادام زمینی یا پسته شامی به واسطه خواص بی نظیری که دارد نوعی آجیل و خشکبار پرطرفدار و پرمصرف محسوب می شود. از این دانه خوراکی نه تنها جهت عرضه به عنوان آجیل و مصرف نهایی که به عنوان ماده اولیه در صنایع غذایی نیز استفاده می شود. تولید کرم بادام زمینی بیشترین میزان کاربرد آن به شمار می آید. تهیه آجیل های بو داده و طعم دار، به عنوان مغزیجات در صنایع کیک و شیرینی و تهیه روغن از جمله دیگر کاربرد آن در صنایع مختلف محسوب می شوند.
در بازار داخلی مانند دیگر نقاط جهان تقاضا برای خرید بادام زمینی قابل توجه و چشمگیر است. با وجود کشت و تولید عمده انواع بادام زمینی ایرانی، حجم قابل توجهی از نیاز بازار با واردات آن تامین می شود.
چین، ترکیه، هند، امارات متحده عربی و ازبکستان از جمله بزرگترین واردکنندگان انواع بادام زمینی وارداتی پوست دار و بدون پوست به کشور هستند. در این میان سهم کشور چین با واردات حدود 14 هزار تن از این دانه روغنی به کشور، بیشترین از دیگران است.

بیشتر بخوانید:

واردکننده بادام زمینی خام خارجی

واردکننده بادام زمینی خام خارجی کاربرد بادام زمینی در صنایع مواد غذایی از یکطرف و آگاهی روزافزون مردم از خواص بی نظیر آن و افزایش تقاضا برای خرید از سوی دیگر موجب شده تا میزان تولیدات داخلی، جوابگوی نیاز بازار نباشند.
در همین راستا مراکز متعددی به عنوان واردکننده بادام زمینی خام و بوداده فعالیت دارند. آشنایی با قوانین و مقررات گمرکی و اطلاع از نوسانات بازار جهانی، دو عامل مهم در موفقیت فعالین خواهد بود. توجه کنید که این روزها قیمت بادام زمینی خام تحت تاثیر فاکتورهای زیر با روند افزایشی همراه است:

  • کاهش روند واردات
  • افزایش نرخ دلار و ارز مبادلاتی
  • عدم تعادل بین میزان عرضه و تقاضا
  • بالا رفتن هزینه های تولید در داخل
  • افزایش تولید بادام زمینی طعم دار و بوداده

برای خرید بادام زمینی تازه و خام خارجی به قیمت وارداتی و ارزان می توانید از طریق این مرکز اقدام نمایید. نمایندگان پخش عمده و فروش آنلاین به صورت مداوم اطلاعات لازم در مورد میزان واردات، نوع بادام زمینی وارداتی، درجه کیفی و قیمت روز آن را در اختیار خریداران عمده قرار می دهند. کاهش هزینه ها به واسطه خرید مستقیم از تامین کننده آنلاین از جمله مزایای خرید از این مرکز به شمار می آید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.