خرید انواع بادام زمینی خارجی خام به صورت عمده

برای خرید انواع بادام زمینی های خارجی به صورت خام و یا بو داده می توانید با ما در تماس باشید و علاوه بر دریافت قیمت های روز انواع این بادام زمینی های از کیفیت هر کدام نیز مطلع و به راحتی بادام مورد نظرتان را خریداری نمایید. کافیست با مشاورین ما همین حالا تماس بگیرید.

خرید انواع بادام زمینی
خرید انواع بادام زمینی

بادام زمینی های خارجی خام

در سال های اخیر با رشد مصرف بادام زمینی در کشور ما دیگر تولید بادام های داخلی جواب گو نیاز صنعت گران ما در حوزه خشکبار و محصولات جانبی بادام زمینی نمی باشد و از این رو سال های بسیاری از است که کشور ما با واردات بادام زمینی نیاز خود را برطرف می سازد. در این را شما انواع بادام زمینی ها را در سایز ها و همچنین کدل های مختلف می توانید در کشور ما تهیه و خریداری نمایید که در ادامه به گوشه ای از آنها اشاره می کنیم. یکی از بهترین بادام های مصرف بسیاری نیز در کشور ما دارد بادام زمینی هایی هستند که به صورت خام و بدون غلاف وارد کشور می گردند که انواع مختلفی نیز دارند.

بیشتر بخوانید:

[box type=”info” align=”alignright” class=”” width=”100″]به یاد داشته باشید که بادام زمینی های خارجی می توانند کهنه نیز به شما عرضه شوند. به همین جهت از تازه بودن بادام های مورد نظرتان اطمینان حاصل فرمایید.[/box]

انواع بادام زمینی خام وارداتی

امروزه بادام هایی که به صورت قانونی وارد کشور ما می شوند و در بازار می توان آنها را به صورت عمده خریداری نمود شامل موارد زیر میباشند.

  1. بادام زمینی عراقی
  2. بادام زمینی سودانی
  3. بادام زمینی چینی
  4. بادام زمینی هندی
  5. بادام زمینی مصری
  6. بادام زمینی ازبکستانی
  7. بادام زمینی افغانی

تهیه بادام زمینی های خارجی به صورت عمده

خرید انواع بادام زمینی
خرید انواع بادام زمینی

برای خرید و تهیه یک بادام زمینی خام به صورت عمده شما می توانید از بازار های این محصول استفاده نمایید اما به به صورت مستقیم می توانیم این محصول را با قیمت بسیار مناسب در بازار های عمده فروشی به دست شما برسانیم. چنانچه می خواهید از قیمت های روز انواع این محصولات مطلع شوید کافیست با ما در ارتباط باشید تا قیمت های روز را بر اساس نرخ روز دلار به شما اعلام نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

خرید انواع بادام زمینی خارجی و ایرانی

[button color=”blue” size=”big” link=”http://badamha.ir/” icon=”” target=”true”]برای آشنایی بیشتر با ما کلیک کنید[/button]

برای خرید محصولات بادام زمینی شما کافیست بدانید که به چه بادام زمینی و با چه کیفیتی احتیاج دارید. با این کار ما می توانیم به آسانی این بادام را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید مناسب بادام زمینی ها و همچنین ثبت سفارش بادام مورد نظرتان کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بادام مورد نظرتان را به چهار شیوه زیر تهیه نمایید.

  • بادام زمینی برشته
  • بادام زمینی خام
  • بادام زمینی تفت داده شده
  • بادام زمینی بدون پوست

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در تماس باشید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.