خرید اینترنتی بادام زمینی آستانه اشرفیه به صورت عمده با قیمت مناسب

خرید اینترنتی بادام زمینی آستانه اشرفیه در روز های نزدیک به سال جدید بسیار رونق گرفته و مشتریان زیادی برای خرید بهتر و بدون واسطه رو به خرید اینگونه از فضای مجازی آورده اند. شرکت اسپارود نیز با فروش اینترنتی انواع محصولات خود از جمله بادام زمینی برشته و خام آستانه اشرفیه و ارسال آن به سراسر کشور توانسته نیاز بسیاری از مشتریان را به تامین این محصول در سراسر کشور برطرف نماید. برای کسب اطلاعات لازم با ما در ارتباط باشید.

بادام زمینی با پوست
بادام زمینی با پوست

آشنایی با شرکت اسپارود

شرکت اسپارود یک شرکت تولید کننده و همچنین عرضه کننده انواع بادام زمینی ایرانی است که در شمال کشور و در شرهستان استانه اشرفیه مشغول خدمت رسانی به هم میهنان عزیزمان می باشد.این شرکت علاوه بر خرید و فروش انواع بادام زمینی ایرانی و همچنین خارجی به فروش و عرضه مستقیم انواع برنج ایرانی نیز مشغول است که به همین جهت مشتریان خشکبار می توانند برنج های مورد نیاز خود را نیز با قیمت بسیار مناسبی و همچنین کیفیت تضمین شده از این شرکت تهیه نمایند.

بیشتر بخوانید:

 

بادام زمینی آستانه اشرفیه

بذر بادام مناسب
خرید بذر بادام زمینی مناسب کشت شمال

بادام زمینی آستانه اشرفیه یکی از معروف ترین بادام زمینی های تولید شده در کشور می باشد و یکی از محصولات مهم تولید شده در این شهرستان نیز هست. بادام زمینی آستانه اشرفیه به چند صورت و کیفیت در بازار به فروش میرسد.

  1. بادام زمینی بذری
  2. بادام زمینی خام سفید شده
  3. بادام زمینی برشته آستانه اشرفیه
  4. بادام زمینی با غلاف برشته
  5. بادام زمینی باغلاف خام
  6. بادام زمینی متوسط خام
  7. بادام زمینی متوسط برشته
  8. بادام زمینی ریز خام
  9. بادام زمینی ریز برشته
  10. بادام زمینی متوسط سفید شده

هر کدام از این محصولات می توانند دارای کیفیت ها و قیمت های متفاوتی در بازار به فروش برسند و شما برای دریافت قیمت روز این محصولات کافیست با شرکت اسپارود در تماس باشید.

قیمت روز بادام زمینی آستانه اشرفیه به صورت عمده

همانطور که در بالا مشاهده نموده اید انواع مختلفی از بادام زمینی های آستانه اشرفیه وجود دارد که بر اساس کیفیت و همچنین قیمت های روز باغلاف و بازار قیمت گذاری می شوند. اما در آستانه ورود به شب عید شاید برای مشتریانی که قصد خرید بادام زمینی عمده را دارند نیاز باشد که قیمت روز این محصولات را داشته باشند و ما نیز به همین جهت برای شما قیمت برخی از محصولات را به روز در اختیارتان قرار خواهیم داد و همچنین شما برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا به راحتی از قیمت های روز محصولات ما اطلاعات لازم ا کسب نمایید.

تهیه بادام زمینی
بادام زمینی خوب را چگونه تهیه نماییم

بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه

یکی از محصولاتی که برای بسیاری از مشتریان در شب های پایانی سال بسیار مورد توجه است خرید و داشتن قیمت روز بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه می باشد. بذر بادام زمینی آستانه اشرفیه با کیفیت مناسب و همچنین عملکرد بسیار مطلوب در هکتار می تواند برای کست در سراسر کشور مناسب باشد و به همین جهت مشتریان بسیاری برای سال زراعی خود در سراسر کشور برای خرید بذر بادام زمینی اقدام می نمایند. با توجه به این که بذر های مختلفی همچون

  • بذر بادام زمینی پارس آباد
  • بذر بادام زمینی ترک
  • بذر بادام زمینی مینو دشت
  • بذر بادام زمینی آمریکایی

باعث شده است که تصمم گیری در مورد تهیه م خرید یک بذر مناسب بسیار سخت تر از گذشته باشد. اما هنوز هم به گفته ای کارشناسان بهترین بذر بادام زمینی ایرانی موجود در کشور بذر بادام زمینی گلی آستانه اشرفیه است که برداشت مناسبی در هکتار داشته باشند. برای خرید بهترین بذرهای بادام زمینی مناسب می توانید با ما در تماس باشید.

بادام زمینی برشته آستانه اشرفیه

یکی از بادام های تولید شده در آستانه اشرفیه بادام زمینی برشته می باشد که دارای طعم بسیار مناسب و روغن کافی بوده و برای مصرف در بسیاری از صنایع نیز از این محصول استفاده می شود. بادام زمینی های برشته آستانه اشرفیه شامل موارد بسیاری هستند که یکی از آنها که بیشترین مصرف را دارند بادام زمینی های آجیلی می باشند. اما مواردی که به طور برشته عرضه می شوند شامل موارد زیر می باشند.

  • بادام زمینی برشته بدون غلاف آجیلی
  • بادام زمینی با غلاف آجیلی برشته
  • بادام زمینی متوسط برشته
  • بادام زمینی بدون پوست
  • بادام زمینی برشته ریز

هرکدام از این موارد می تواند نیاز بخشی از صنایع را برطرف سازد. به طور مثال بادام زمینی های بدون پوست در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند که از آنها می توان به صنایع زیر اشاره نمود.

  1. صنایع تولید روغن
  2. صنایع تولید کره بادام زمینی
  3. صنایع تولید شکلات و کیک
  4. صنایع تولید شیرینی جات

این صنایع با استفاده از بادام زمینی های مختلف در سال های اخیر توانسته اند نیاز خود را برای تولید یک محصول باکیفیت برطرف سازند اما امروز شرکت ما این پیشنهاد را دارد که با تولید بادام زمینی بدون پوست توانسته طعم بهتری به محضولات مصرفی خود بدهد. برای همین موضوع ما آمادگی تولید و عرضه انواع بادام زمینی بدون پوست ایرانی را دارد و میتواند نیاز مشتریان عزیز را به این محصول برطرف سازند.

بادام زمینی های خام

تهیه بادام آستانه
تهیه بادام زمینی خوب آستانه اشرفیه

بادام زمینی های خام آستانه اشرفیه معمولاٌ به صورت با غلاف و بدون غلاف عرضه میشوند. در این زمینه نیز شرکت اسپارود افتخار دارد اولید تولید کننده ای باشد که بادام زمینی خام ایرانی را بدون پوست تولید و روانه بازار نموده است. این درحالی است که بسیاری از شرکت ها تا به حال برای تولید محصولات خود از بادام زمینی های خام بدون پوست خارجی استفاده نمایند. حالا شرکت ما می تواند محصولات زیر را به مشتریان عزیز عرضه نماید.

  • بادام زمینی با غلاف خام
  • بادام زمینی بدون غلاف خام
  • بادام زمینی بدون پوست خام
  • بادام زمینی متوسط خام
  • بادام زمینی ریز متوسط

چگونه بادام زمینی آستانه را اینترنتی خرید نماییم؟

 

با توجه به اینکه در شرایط حاضر در سطح کشور برای خرید بهتر بادام زمینی شما نیز می توانید از روش های غیر حضوری استفاده نمایید و به راحتی خرید مناسبی را اننجام دهید. خرید اینترنتی بادام زمینی آستانه اشرفیه این فرصت را به شما میدهد که به راحتی بادام زمینی را به صورت مستقیم از آستانه اشرفیه خریداری نمایید و به راحتی هرچه تمام تر با قیمت مناسب این محصول را تهیه نمایید. این امکان برای کشاورزان وجود دارد که برای خرید بهتر بذر بادام زمینی به راحتی با مشاورین ما در تماس باشند و به صورت مستقیم بذر باکیفیت و مطلوبی را از شمال کشور تهیه و خریداری نمایند. همچنین با ارتباط مستقیم با کارشناسان ما از روش های کشت و نگه داری بادام زمینی نیز بهتر آشنا شوند.

 

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.