خرید بی واسطه مغز بادام زمینی خام پارس آباد

مغز بادام زمینی خام ایرانی از با کیفیت ترین بادام زمینی ها در بازار می باشد که مشتری های خاص خودش را دارد. بادام زمینی از خاصیت های زیادی برخوردار است و هم به صورت خام خورده می‌شود و هم به صورت بوداده. بادام زمینی معمولا در آجیل و یا مخلوط های دیگر به چشم می‌خورد. 

خرید بی واسطه مغز بادام زمینی خام پارس آباد

بیشتر بخوانید:

مغز بادام زمینی سرشار از کلسیم

مغز بادام زمینی سرشار از کلسیم  هر حبوباتی خاصیت و ویژگی خاص خودش را که در این بین مغز بادام زمینی هم از این قاعده مستثنی نیست.

هر بادام زمینی خاصیت ویژه خودش را دارد. مثلا وقتی یک بادام زمینی را بو می دهید خاصیت آنتی اکسیدانی آن ۲۲ درصد بیشتر می شود خاصیت آن از میوه هایی مثل توت فرنگیو تمشک هم بیشتر خواهد شد. بادام زمینی یکی از مغذی ترین مغز هایی است که سرشار است مواد غنی مثل پروتئین است برای کسانی که در رشته بدنسازی کار می کنند و یا کمبود وزن دارند بسیار مناسب است و مصرف آن توصیه می شود. همچنین بادام زمینی بدون نمک برای سلامتی غروب و سرخرگ ها بسیار مناسب است.  اگر شما یک چهارم یک فنجان بادام زمینی را با یک قاشق چای خوری زیتون مخلوط کنید چربی اشباع نشدنی به دست می آید. چربی اشباع نشده برای کم کردن و پایین آوردن کلسترول خون خیلی مفید است.  بادام زمینی دارای ویتامین E بوده و خطرات ابتلا به بیماری‌های عروقی و قلبی و سرطانی را میزان چشمگیر و قابل توجهی کاهش می دهد. اما خاصیت ویژه ای که این مغز بادام دارد همان خاصیت کلسیم است. مغز بادام زمینی سرشار از کلسیم است و همانطور که شیر برای افزایش مقاومت استخوان ها مفید است، مغز بادام زمینی هم برای افزایش و سلامت مقاومت مغز استخوان ها بسیار مفید است. 

مغز بادام زمینی در خود  ماده های دارد که به جریان خون کمک می کند و خطر ابتلا به سکته را کاهش می‌دهد. همچنین درون این مغز فیبر خوراکی هم وجود دارد که با خوردنش خطر ابتلا به سرطان روده را بسیار پایین می‌آورد. 

فروش بی واسطه بادام زمینی خام غلافدار

فروش بی واسطه بادام زمینی خام غلافدار اگر تولیدی بادام زمینی غلافدار می خواهد فروشی بی واسطه داشته باشد باید بازارهای مصرفی این محصول را پیدا کند. فروش این تواند بی واسطه باشد که محصول به دست دلالان و واسطه گران بازار نیفتد. برای همین تولیدی‌های بادام زمینی خام غلافدار باید چند نفر را مامور کنند تا مکان ها و فروشگاه ‌هایی که بادام زمینی در آن به صورت مستقیم فروخته می‌شود و بدون واسطه به دست مصرف‌کننده نهایی می رسد را شناسایی کنند و به آنجا محصولات خودشان را عرضه کنند. 

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.