فروشندگان بادام زمینی خام

بادام زمینی خام محصولی ایده آل برای افرادی است که دوست دارند آن را بدون بو دادن و بدون ترکیب کردن با افزودنی هایی چون نمک، سرکه و… مصرف نمایند. ایران یکی از تولید کنندگان اصلی این محصول در جهان بوده و بادام خام ایرانی کیفیت بسیار بالایی را داراست. مجموعه ما یکی از برترین فروشندگان بادام زمینی خام بوده و اگر خواهان تهیه این محصول با قیمت مناسب و سطح کیفی ممتاز هستید کافی است که به ما مراجعه نمایید.

فروشندگان بادام زمینی خام

بیشتر بخوانید:

خاصیت مصرف بادام زمینی خام

خاصیت مصرف بادام زمینی خام مصرف بادام زمینی خام علاوه بر خوشمزه بودن دارای فواید زیادی است. خوردن روزانه هفت تا هشت دانه از بادام خام بسیاری از موادهای مغذی مورد نیاز بدن انسان در طول روز را تامین می کند. اگر بخواهیم مزایای خوردن این محصول را به طور موردی شرح دهیم، سه تا از برترین خاصیت بادام زمینی خام عبارت است از:

پروتئین گیاهی: بادام زمینی خام سرشار از پروتئین گیاهی بوده و به ساخت و ترمیم سلول های بدن کمک می کند.

چربی غیر اشباع یا سالم: بادام زمینی منبعی از اسید های چرب غیر اشباع است که وجود آن برای برای بدن ضروری بوده و از ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغذی جلوگیری می کند.

فیبر: یکی از مواد مغذی که وجود آن کمک زیادی به هضم غذا کرده و سبب لاغری نیز می شود، فیبر است. در رژیم غذایی آمریکایی میزان روزانه فیبر مورد نیاز برای مردان ۳۴ گرم و برای بانوان ۲۸ گرم می باشد. در هر ۱۰۰ گرم بادام زمینی خام ۸.۵ گرم فیبر وجود دارد.

علاوه بر سه ماده مفید نام برده شده در بالا، این محصول حاوی انواع ویتامین ها، منیزیم، فسفر، آهن، پتاسیم و… نیز می باشد که هر کدام از آن ها منجر به افزایش سطح سلامتی می شوند.

قیمت فروش بادام زمینی خام

قیمت فروش بادام زمینی خام بادام زمینی خام سالم ترین نوع از انواع این محصول در بازار مصرف است. در کشورهای خارجی بادام زمینی خام را به همراه غلاف دور آن در آب جوش پخته و سپس میل می نمایند، زیرا پوسته یا همان غلاف سطحی آن، دارای مقادیر غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد. آنتی اکسیدان ماده ایست که منجر به جلوگیری از سرطان با محافظت از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد می شود. از بادام زمینی خام برای تزئین شیرینی جات، کیک ها و تهیه انواع دسر هم می توان بهره برد. همچنین از این محصول، کره نیز فرآوری می شود که از نظر ارزش غذایی، در سطح بالایی قرار دارد.

اگر شما نیز به مصرف این محصول مفید علاقه داشته و به دنبال تهیه آن هستید، بهتر است بدانید که قیمت فروش بادام زمینی خام با توجه به سطح کیفی، نوع بسته بندی و شیوه خرید عمده یا جزئی از سوی شما متفاوت می باشد. گران ترین نوع بادام خام، نوع صادراتی آن است که مرغوبیت بسیار زیادی را دارا می باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.