فروشگاه بادام زمینی پوست کنده صادراتی

فروشگاه بادام زمینی پوست کنده صادراتی را هم به صورت فله ای و هم بسته بندی شده در بازار عرضه می کند. بادام زمینی پوست کنده هم به صورت خام و هم به صورت بو داده به فروش می رسد و یکی از پرطرفدارترین انواع تنقلات به شمار می رود.

در سال های اخیر فروش بادام زمینی پوست کنده به صورت غیرحضوری هم انجام می شود تا همه خریداران بتوانند بدون صرف زمان زیاد، در کمترین زمان، خریدشان را انجام دهند. در این روش هم فروش با سرعت بیشتری انجام می شود و هم قیمت بادام عرضه شده بسیار مناسب تر می باشد.

بیشتر بخوانید:

فروشگاه بادام زمینی پوست کنده صادراتی

خواص کلی بادام زمینی پوست کنده

خواص کلی بادام زمینی پوست کنده

بادام زمینی خواص فراوانی را برای بدن به همراه دارد. این نوع بادام سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چربی اشباع شده ای است که می تواند نیاز بدن را به صورت طبیعی برطرف کند. در ادامه به برخی از این خواص اشاره خواهیم نمود.

  • بادام زمینی خواص ضد التهابی دارد و می تواند مشکلات پوستی مانند جوش و اگزما را به خوبی برطرف نماید.
  • مغز بادام زمینی پوست کنده سرشار از اسید فولیک می باشد. بالا بودن میزان اسید فولیک در این نوع مغز بادام سبب شده مصرف آن برای خانم های باردار بسیار مفید فایده باشد.
  • وجود ماده شیمیایی خاصی به نام تریپتوفان سبب کاهش افسردگی و اضطراب در افراد خواهد شد.این ماده مقدار سرتونین را که عامل اصلی ایجاد نشاط در بدن است را افزایش می دهد.
  • به دلیل وجود ویتامین های مختلف عملکرد جنسی را به خصوص در آقایان افزایش می دهد.
  • بادام زمینی سرشار از فیبر می باشد. فیبر موجود در آن برای لاغری بسیار مفید است. لذا در برنامه غذایی افرادی که از رژیم های لاغری استفاده می کنند، این نوع مغز بادام گنجانده می شود.

روش های بو دادن بادام زمینی پوست کنده

روش های بو دادن بادام زمینی پوست کنده

روش های مختلفی برای بو دادن بادام زمینی پوست کنده شده وجود دارد. برای آنکه بتوان به بهترین شکل بادام زمینی را بو داد، می توانید هم به روش های سنتی و هم مدرن عمل کنید.

در قدیم برای سرخ کردن بادام زمینی آن را در ماهیتابه ریخته و بر روی حرارت با شعله کم قرار می دادند. در این روش باید بادام به صورت مرتب هم زده می شد تا به صورت کامل دو طرف آن سرخ شود.

امروزه به کمک سرخ کن های بزرگ به راحتی می توان حجم زیادی از بادام زمینی پوست کنده شده را سرخ داد. حرارت دهی در این نوع سرخ کن ها به صورت غیرمستقیم بوده و به همین دلیل بادام زمینی به صورت کامل و تا مغز آن سرخ می شود.

برای آنکه بتوانید بادام زمینی را با بهترین کیفیت سرخ کنید، بهترین روش بو دادن آن با شعله کم یا حرارت غیر مستقیم است. در این صورت هم بادام ها خوب سرخ شده و هم طعم و مزه بهتری پیدا می کنند.

مرکز خرید بادام زمینی پوست کنده کیلویی

مرکز خرید بادام زمینی پوست کنده کیلویی

مرکز خرید بادام زمینی پوست کنده کیلویی را با بهترین کیفیت عرضه می کند. فروش عمدتا به صورت کلی بوده تا مشتری بتواند در صورتی که نیاز به خرید در حجم بالا و مقدار زیاد دارد، سفارشش را به صورت عمده و یکجا تامین و هزینه کمتری بپردازد.

ما به عنوان فروشنده عمده در تلاشیم تا بادام زمینی پوست کنده را با بهترین کیفیت به خریداران عرضه کنیم. فروش به صورت اینترنتی بوده و مشتری می تواند برای خرید و ثبت سفارش به صورت آنلاین اقدام کند.

قیمت ها به دلیل فروش بی واسطه مناسب تر از بازار آزاد می باشد. از سوی دیگر خرید بادام کیلویی محدودیت زمانی ندارد و شما می توانید هر زمان که فرصت کافی داشتید، به سایت مراجعه و خریدتان را انجام دهید.

در این روش به دلیل آنکه فروش بادام صادراتی پوست کنده مستقیما از تولید کننده انجام می گیرد، لذا مشتری می تواند با اطمینان خاطر بیشتری از کیفیت و قیمت، خریدش را نهایی کند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.