فروش بذر بادام زمینی قرمز مرغوب

اگر قصد دارید بذر بادام زمینی مرغوب را برای مزرعه خود جهت کشت تهیه کنید، باید به ویژگی های بذر بادام زمینی درجه یک توجه کنید تا نیاز خود را از جهت تامین یک بذر مناسب برطرف کنید. بذر بادام زمینی مرغوب بازدهی بسیار مناسبی دارد و در برابر آفات و قارچ های شایع از مقاومت بیشتری برخوردار است و همچنین بعد از برداشت محصول نیز ظاهری همه پسند دارد. شایان ذکر است که میزان آبیاری بذر بادام زمینی مرغوب کمتر است.

فروش بذر بادام زمینی قرمز مرغوب

بیشتر بخوانید:

بهترین روش کاشت بادام زمینی در مزرعه

بهترین روش کاشت بادام زمینی در مزرعه در کشت بادام زمینی باید دقت کرد که فاصله ردیف ها از یکدیگر بین ۴۰ تا ۵۵ سانتیمتر باشد.
در هر متر مربع حدود ۱۲ الی ۲۵ بوته باید کاشته شود و عمق هر بوته ۳ تا ۱۰ سانتیمتر باشد.
بهترین فصل برای کشت بادام زمینی اواخر اسفند ماه تا ابتدای ماه اردیبهشت می باشد.
برای پرورش بادام زمینی باید بذر بادام زمینی های خامی را در اختیار داشته باشید که هنوز در قالب پوسته ی خود قرار داشته باشند.
بادام زمینی همچنین به کود زیادی از جمله کود فسفاته نیاز دارد.
گیاه بادام زمینی در فاصله ۱۰۰ تا ۲۲۰ روز رشد خود را کامل می کند.
در هنگام برداشت بادام زمینی بوته آن را از خاک درآورده و بعد از خشک کردن دانه‌ های بادام زمینی را از پوست درآورده و تفت می دهند.
کشاورزان حاذق می دانند که غلاف گیاه در هنگام رسیدن محصول آجری رنگ میشود که از سمت پای گیاه این تغییر رنگ شروع می شود.
همچنین وقتی برگ های بادام زمینی تیره تر می شوند و شروع به ریزش می کنند نشانگر رسیدن محصول می باشد.
بادام زمینی گیاهی مختص مناطق گرمسیری است که به نور فراوانی نیاز دارد .
این گیاه در دمای ۱۴ تا ۱۵ درجه سانتی گراد بهترین رشد را خواهد داشت.
PH خاک باید حدود 7.5_ 8.5 باشد و در خاکهای اسیدی بادام زمینی رشد خیلی خوبی نخواهد داشت؛ بنابراین باید خاک آن ضمن غنی بودن سبک نیز باشد.
بادام زمینی ممکن است با برخی آفات در حین رشد مواجه شود که با برخی از معروف ترین قارچ کش ها مانند «کاپتان» و «سرزان تیرام» می توان آنها را سم زدایی کرد.

قیمت مناسب بذر بادام زمینی مرغوب

قیمت مناسب بذر بادام زمینی مرغوب بادام زمینی که به عنوان مغز زمینی نیز شناخته می شود از خانواده نخودیان است که در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری به طور گسترده ای رشد می کند.
بادام زمینی به دلیل داشتن روغن بالا یک محصول روغنی است.
بذر بادام زمینی هم مانند اکثر حبوبات دیگر دارای باکتری هایی است که تثبیت کننده نیتروژن در گره های ریشه هستند.
این ظرفیت بادام زمینی برای تثبیت نیتروژن بدین معنی است که بذر بادام زمینی به کود حاوی نیتروژن کمتری نیاز دارد که این باعث بهبود باروری خاک می شود و آنها را در چرخش محصول ارزشمند می کند.
اگر شما هم از آن دسته از کشاورزان یا تاجرانی هستید که به کیفیت بذر خریداری شده جهت ارتقا کیفیت محصول برداشت شده اهمیت می دهید؛ می توانید برای خرید بذر بادام زمینی قرمز که مرغوبیت بالایی دارد با کارشناسان فروش ما در این سایت در تماس باشید تا از جزئیات قیمت فروش بذر بادام زمینی مطلع گردید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.