فروش عمده کره بادام زمینی بدون گلوتن

کره بادام زمینی کره است که از بادام زمینی تولید می شود بعضی از کره های بادام زمینی نرم هستند و از بادام زمینی له شده درست می شوند اما نوع دوم کره های بادام زمینی دارای تکه های خرد بادام زمینی هستند.

این غذا با قدمت 131 سال محبوبترین خوراکی در بین مردم آمریکاست

بیشتر بخوانید:

شرکت کشت و صنعت ایپارود  پخش کننده کره بادام زمینی عمده به بازار های ایران و جهان  است. در ادامه با خواص این محصول مغذی آشنا می شویم.

فروش عمده کره بادام زمینی بدون گلوتن

میزان کربوهیدرات کره بادام زمینی

میزان کربوهیدرات کره بادام زمینی مثل بیشتر کره های مغز گیاهی و آجیلی این خوراکی خوشمزه دارای چربی ، پروتئین و کربوهیدرات است که با کم کردن گلوتن از این محصول حساسیت زایی و چربی آن کم شده است.

در هر دو قاشق غذا خوری کره بادام زمینی یعنی در حدود 30 گرم به طور معمول  2.6 گرم کربوهیدرات وجود دارد. از دیگر مواد مغذی موجود در این خوراکی می توان به روی، پتاسیم ، سدیم ، کلسیم ، آهن و پروتئین اشاره کرد.

گلوتن پروتئینی است که در گندم ، جو و چاودار وجود دارد. تقریبا یک درصد مردم جهان به دلیل داشتن بیماری سلیاک به گلوتن حساسیت دارند. استنشاق گلوتن باعث وجود بیماری های آلرژیک می شود.

فواید مصرف کره بادام زمینی کم چرب:

کاهش خطر ابتلا به دیابت: طبق تحقیقات مصرف دو قاشق غذا خوری کره بادام زمینی در روز خطر ابتلا به دیابت را 30 درصد کاهش می دهد.

کاهش خطر مرگ : وجود مقدار زیادی مواد مغذی در بادام زمینی از خطر ابتلا به مرگ زودرس می کاهد.

احساس سیری: پروتئین موجود در کره بادام زمینی باعث ایجاد احساس سیری در بدن می شود.

کاهش وزن: استفاده از کره بادام زمینی در میان وعده به علت داشتن انرژی بالا شما را تا مدت زیادی سیر نگه می دارد و باعث کاهش وزن شما می شود و برای رژیم لاغری به شدت توصیه می شود.

افزایش بهره هوشی : چربی غیر اشباع تک زنجیره ای که در آجیل وجود دارد به تقویت عملکرد ذهن کمک می کند.

پخش عمده کره بادام زمینی کم چرب

پخش عمده کره بادام زمینی کم چرب در هنگام خرید کره بادام زمینی به این نکته توجه داشته باشید که کره بادام زمینی باید طبیعی با شکر و چربی کم یا بدون شکر و چربی باشد.

« بادام زمینی ایران » در زمینه پخش کره بادام زمینی بدون گلوتن و فرآورده های بادام زمینی همواره یکه تاز بوده این شرکت تحت عنوان شرکت کشت و صنعت ایپارود با هدف تولید و عرضه انواع بادام زمینی های داخلی و خارجی در شهرستان آستانه اشرفیه با امید به خدمت به هم میهنان عزیز و عرضه این مواد مغذی به بازار ایران و جهان در مسیر رشد و توسعه است. و با پخش انواع بادام زمینی گامی در مسیر هدف خود نهاده است.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.