قیمت فروش بادام زمینی خام آستانه

قیمت فروش بادام زمینی خام شهر آستانه که به عنوان بزرگترین منطقه تولید کننده بادام زمینی در کل کشور محسوب می باشد، را از بازار آجیل کشور به دست آورید.
تولید کننده اصلی بادام زمینی در استان گیلان و شهر آستانه بوده و تقریبا نیاز کل کشور را برطرف می نماید و حتی مقداری ار آن را صادر می نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ویژگی بادام زمینی

این آجیل سرشار از پتاسیم، فسفر، پروتئین، ویتامین E و… میباشد. و منبع خوبی برای تامین و دریافت انرژی و همچنین برای کلیه و کم خونی و کاهش سکته قلبی بسیار مفید است. چربی ذخیره شده در غیر اشباع بوده، یعنی چربی آن جذب بدن نمی شود و افرادی که چربی بالا دارن می توانند از آن براحتی استفاده نمایند.
بادام زمینی که جزء میوه های مغزدار و خوشمزه می باشد از شهر آستانه هم به صورت بوداده و هم به صورت خام به سراسر شهرهای کشور ارسال می گردد. بادام زمینی جزء خشکباری است که همه مردم می تواند از آن استفاده کنند، اما عده ای خاص ممکن است به این آجیل حساسیت داشته و بعد مصرف دچار مشکل گردند.
بادام زمینی جزء تنقلاتی محسوب می شود که آنرا می توان در طول روز استفاده نمود.
قیمت فروش خام و عمده بادام زمینی نسبت به بادام زمینی بوداده شده قیمت کمتری دارد و دلیل بوداده شدن افزایش مادگاری برای بادام زمینی می باشد.
از بادام زمینی خام می شود محصولاتی همچون کره بادام زمینی، مربای بادام زمینی و روغن بادام زمینی استحصال می گردد. شرکت های تولید کنند این محصول برای دریاف بادام زمینی خام درجه یک سفارشات خود را ثبت نمایند. این معامله به صورت فروش باقیمت عمده صورت میگیرد و مطمئنا برای کارخانه داران بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.