مراکز پخش بادام زمینی صادراتی ایران

بادام زمینی صادراتی ایران یکی از انواع بادام زمینی های موجود در جهان است که امروز توانسته است در بازار جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد و به سایر کشورها نیز صادر گردد‌. مراکز پخش بادام زمینی صادراتی ایرانی محصول را در انواع بسیار متنوع مانند بادام زمینی های درشت و ریز و متوسط در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. مراکز پخش امروزه از روش های غیر حضوری نیز برای فروش محصولات استفاده می کنند.

مراکز پخش بادام زمینی صادراتی ایران

بیشتر بخوانید:

معرفی کلی بادام زمینی صادراتی ایران

معرفی کلی بادام زمینی صادراتی ایران بادام زمینی صادراتی ایرانی در بین مردم در قسمتهای مختلف جهان به خصوص کشورهای خاورمیانه و کشورهای اروپایی حرف بسیار زیادی برای گفتن دارد و میزان فروش و خرید آن در سایر کشورها بسیار بالا می باشد، برای معرفی این محصول به موارد زیر می پردازیم:

  1. بادام زمینی ایرانی دارای طعم ملایمی است و به هیچ عنوان نمی توانید بادام زمینی هایی با طعم تلخ و یا بد مزه را مشاهده کنید.
  2. امروزه بادام زمینی ایرانی نه تنها در انواع خام مورد استفاده قرار می‌گیرد برای انواع بوداده نیز به سایر کشورها صادر می شود. طعم های نمکی و فلفلی از جمله طعم های آن هستند.
  3. بادام زمینی صادراتی ایرانی دارای اندازه ای نسبتا درشت است به صورتی که در بعضی از موارد اندازه آن به اندازه یک بند انگشت است.
  4. بادام زمینی در دو نوع پوست کنده و یا با پوست به سایر کشورها صادر می گردد.

بسته بندی مناسب بادام زمینی صادراتی ایران

بسته بندی مناسب بادام زمینی صادراتی ایران بادام زمینی صادراتی مرغوب اگر دارای بسته بندی مناسبی باشد برای استفاده بسیار مفیدتر است و به صورت کلی بسته بندی عالی باعث می شود بادام زمینی به سالم ترین حالت ممکن و بدون هیچ گونه گرد و غبار به دست مصرف کنندگان برسد. به صورت کلی اگر بخواهیم به برخی از بسته بندی های بادام زمینی اشاره کنیم می توان گفت این محصول ممکن است در بسته بندی های زیر برای صادرات آماده گردد:

  • بسته بندی پاکتی: بسته بندی پاکت یکی از بسته بندی های بسیار مهم برای صادرات بادام‌زمینی به شمار می‌رود در این روش بادام زمینی را داخل پاکت ها ریخته و در آن را به‌خوبی پلمپ می کنند تا در مسیر هیچ گونه آلودگی وارد محصول شود.
  • بسته بندی کارتونی: در بعضی از موارد بعد از بسته بندی کردن بادام زمینی ها در پاکت های بلند شده آنها را به صورت دسته های چندتایی داخل کارتون قرار می دهند تا مقاومت آنها در برابر ضربه بیشتر شود و آسیب کمتری به بسته‌بندی و یا بادام زمینی وارد شود.
  • بدون بسته بندی: در بعضی از موارد بادام زمینی را بدون بسته بندی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند و آن را به صورت فله ای و در گونی های بزرگ برای سایر کشورها صادر می کنند. خریداران سایر کشورها که استفاده از این روش را می پسندند معمولاً این بادام زمینی را به داخل کشور خود وارد نموده و بسته بندی های مناسب تر در اختیار مردم در کشور خود قرار می دهند.

قیمت انواع بادام زمینی صادراتی ایران

قیمت انواع بادام زمینی صادراتی ایران امروزه علاوه بر صادرات بادام زمینی به سایر کشورها این محصول در داخل خود کشور نیز به فروش می‌رسد و بادام زمینی صادراتی در داخل ایران نیز در دسترس است اما یکی از مشکلات این محصول این است که قیمت بادام زمینی صادراتی نسبت به بادام زمینی های ایرانی تا حدودی بالاتر است و بسیاری از افراد توان مالی مورد نظر برای خرید این محصول را ندارد، اما به صورت کلی می توان گفت قیمت بادام زمینی صادراتی به عوامل زیر نیز بستگی دارد:

  • نوع بسته بندی: اگر بسته بندی این محصول از انواع بسته بندی های گرانقیمت باشد قیمت محصول به مراتب بالاتر خواهد رفت.
  • فصل خرید: اگر در فصل تولید محصول را خریداری نمایید مسلماً قیمت آن مناسب تر خواهد بود زیرا در سایر فصل ها دسترسی به محصول مورد نظر سخت تر است.
  • کیفیت: کیفیت بادام زمینی صادراتی تاثیر بسزایی بر روی قیمت آن دارد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.